Mikroswiatowa Unia Piłkarska
Mikroswiatowa Unia Piłkarska
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Mikroswiatowa Unia Piłkarska Strona Główna
->
Zasady
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Powitania
Pogawędki
Delegaci
----------------
Zebrania
Spis państw
Spis praw
Nowi członkowie
V-Mundial
----------------
Zasady
Mecze
Program
Mistrzostwa KW
----------------
Zasady
Mecze
Program
Komisje
----------------
Komisja ds. zwiazków i federacji piłkarskich
Komisja ds. imprez piłkarskich
Inne
----------------
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ORhada
Wysłany: Wto 19:27, 30 Paź 2007
Temat postu:
Ciszę się, że ten projekt został przyjęty. Proponowałbym małą reorganizację fora i zreaktywowanie prac MUP.
Jacek do Nascimento
Wysłany: Pon 17:29, 29 Paź 2007
Temat postu: Statut MUP
Statut Mikroświatowej Unii Piłkarskiej
W trosce o rozwój mikroświatowego sportu, a w szczególności piłki nożnej, stanowimy
niniejszy statut organizacji między-v-narodowej, zwanej Mikroświatową Unią Piłkarską.
Artykuł 1.
Mikroświatowa Unia Piłkarska, zwana dalej Organizacją, zrzesza działaczy piłkarskich mikronacji. Organizacja jest
apolityczna, a członkiem jej może stać się każda zbiorowość uznająca się za mikronację. Państwo członkowskie
obowiązane jest zaakceptować niniejszy statut i inne prawa organizacji.
Artykuł 2.
Najwyższą władzą Mikroświatowej Unii Piłkarskiej jest Rada Delegatów, złożona z przedstawicieli poszczególnych
państw członkowskich. Każde państwo wyłania przedstawiciela głównego i pomocniczych zgodnie z własnymi
zasadami. Kraj może wyłonić dowolna liczba przedstawicieli.
Artykuł 3.
Rada Delegatów podejmuje decyzje poprzez głosowanie. Głosowania przeprowadzane są jawnie, w miejscu publicznym.
Każde państwo posiada jeden głos, który jest przedstawiany przez przedstawiciela głównego. Decyzje zapadają zwykłą
większością głosów, chyba że przepisy niniejszego statutu mówią inaczej.
Artykuł 4.
W celu sprawnego zarządzania działaniami organizacji, Rada Delegatów powołuje Prezesa. Kadencja Prezesa trwa trzy miesiące,
jednak jeżeli żadne z państw członkowskich nie zgłosi sprzeciwu, jest ona automatycznie przedłużana o kolejne trzy miesiące.
Kandydatury na prezesa, spośród ogółu reprezentantów, zgłaszają reprezentanci główni. Wybory ogłasza ustępujący Prezes,
lub, w przypadku jego nieaktywności, dowolny główny reprezentant. Wybory odbywają się niezwłocznie, z uwzględnieniem
tygodniowego terminu na zgłaszanie kandydatów i trzydniowego terminu głosowania.
Artykuł 5.
W celu zarządzania Organizacją, Prezes wydaje decyzje administracyjne. Decyzje Prezesa, na wniosek każdego przedstawiciela
głównego mogą zostać poddane głosowaniu Rady Delegatów, która poprzez głosowanie ma prawo je anulować lub modyfikować.
Artykuł 6.
Rada Delegatów ma wyłączność podejmowania uchwał w kwestiach wyboru sposobu i miejsca prowadzenia rozgrywek, karania
poszczególnych państw członkowskich i reprezentantów i ich wydalania z organizacji, a także zmiany statutu.
Artykuł 7.
W przypadku udowodnionego niesportowego lub nieuczciwego zachowania się, lub też w przypadku łamania praw Organizacji, Rada
Delegatów ma prawo wydalić z organizacji państwo członkowskie lub jego reprezentanta. Decyzja ta zapada większością 3/4 głosów.
Artykuł 8.
Głównym zadaniem Organizacji jest propagowanie v-futbolu, poprzez organizację wszelkiego rodzaju rozgrywek, turniejów, mistrzostw i
olimpiad.
Artykuł 9.
Niniejszy statut wchodzi w życie w momencie uchwalenia.
Autorem statutu jets pan Michał O'Rhada.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin